top of page
  • 作家相片中原測量師行Centaline Surveyors

做齊3件事令你更容易放租單位


【做齊3件事令你更容易放租單位】


香港好多業主都會放租單位,咁放租既時候點先可以突圍而出呢?業主想有效放租單位,以下三件事你又有無做到?

1) 留意市場租金 叫價貼市

要有效放租出去,租金叫價不可能太過進取,特別係發展商新交樓的單位物業,因為同一時期會有較多租盤供應,競爭會比較激烈,所以租金叫價一定要貼近市場!

2) 傢俬電器多 不等於吸引力高

有好多業主誤以為提供大量傢俬電器,可以提高單位吸引力。但其實不一定,因為多數租客由舊居搬遷時已經有自己慣用的傢俬電器,令租客不知道如何處理舊傢俬電器,甚至要另外再找地方安放做成負擔。身為業主,可能以簡約為主,只提供基本家電(冷氣機、雪櫃等)可能更吸引更容易放租!

3) 視覺提升 簡單裝修翻新

如果你的單位樓齡較高或內部比較殘舊,就需要簡單裝修及清潔單位,令單位更具吸引力!簡單裝修包括重新塗上油漆、清除垃圾等,一個簡潔明亮的單位必定較殘舊破損單位易租出!

另外,如果你想輕鬆收租又唔想自己打理?可以將出租單位委託俾租務管理部門!!我們提供一條龍式租管服務! 想了解更多可以致電2139 6698!


__________________

想瞭解更多有關租務管理服務

歡迎致電:(852) 2139 6698

電郵:tenancy@mail.centanet.com查詢



250 次查看
bottom of page